typiskt

~~~~~~hejsanhoppsan~~~~~~

^*Linnéa här*^

dagen har varit rätt så slapp, men ändå tråkig. Har haft klassråd, engelska och matte.

ganska så less på att jag och lotta får sitta inne hos spanska eleverna fast vi har hoppat av? ganska så konstigt. Fast jag fick ju en puss på kinden av Laura på spanskan. hihihi :$
hmmmmmmm. finns inte så mycket att blogga om just för dagen har varit så ohändelsefullll.

onödiigtfakta.
hm, jag och Elin har "fnittra" på som vanligt, Lotta gumman lika glad som alltid. hade enligt en källa färgen gul på sig?
Per satt och filma(?) mig och Elin när vi skulle stänga ett fönster på mattelektionen, det gick väldigt dåligt så jag har kommit underfunn med att jag är kort. Per slog oss förresten med. Jävligt taskigt.

Ester och jag har "korta" tungor kom vi också på. Eller jag har vetat det en längre tid. Ganska så störigt. Fast skönt att man inte är ensam. Hahah.

Oskar han tafsa på Lotta o käääfta med mig. Allt som vanligt då right? (hihii jag gav honom en bitchhhhhklllaapp.) han blev lite röd. hihihi.



men nu ska jag träna till det värdelösa ekonomiprovet som ska äga rum imorgon!

kyss hej leverpastejj!

Kommentarer
Postat av: J.Digrell

Jag är också här XD

2010-03-01 @ 21:41:17
Postat av: Linnéa

vart då? :o

2010-03-01 @ 21:49:41
URL: http://sajavlashiit.blogg.se/
Postat av: J.digrell

hemma

2010-03-01 @ 22:19:52
Postat av: ~~

då är du ju inte här.

2010-03-02 @ 11:44:19
URL: http://sajavlashiit.blogg.se/
Postat av: laura

hihi, en puss av mig (a' :) <33

2010-03-06 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0