Torsdagen i lilla staden.

I Igår (Torsdag) var vår klass ledig. Så jag, Elin, Moa, var på stan. - Vi var väldigt svull kan man säga för att vi typ fika hela dagen? -


Sedan kom Dana, mycket trevligt,:)

Sedan träffade vi Jonathan och Philip. Efter ett tag så kom Aron med.  blev busstorgare för ett tag innan Moa åkte hem, Philip drog hem? Och Dana drog till Ope, så vi andra (Elin,Aron,Jonathan,jag) gick på Pause. Där jag kände mig väldigt snäll och bjöd Aron och Jonathan på kaffe och Elin och mig själv varmchoklad, sedan hade vi mycket trevligt innan Jonathan drog hem med, då kände jag mig också snäll eftersom jag bjöd honom på bussen eftersom han hade inga pengar. Maha.
Efter han dragit gick jag, Elin, Dana och Aron på Donken. Efter det sa vi hejdå till Aron och drog till dansen.









Estern, Moa.


Pause, Aron



Pause, Jonathan



Pause, Elin

_________________________________________________________________


           JAG.                                          JAG OCH OSKAR.

Dom sista bilderna var bara för att. :D



Puss Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0