Blogging

Tjulalulu.


Har blivit dålig på att blogga har jag upptäckt.

Igår, (Lördag)
Var vi i flyn, eller först i boberg sen åkte vi till flyn för det var fisketävling. Väl där hängde jag med Elin, (Dana och hennes kille var ju också med.) Jag och Elin var så snälla så vi fick gratis godis av Kalle. Haha. Sedan vann jag mjukost. Med en väldigt ful historia som jag inte orkar skriva.

Efter det skulle vi åka tillbaka, men sven-olov som körde skulle stanna ett tag till så jag fick äran att köra skotern. Jag ÄGDE!. hihi.
När vi kommit fram till Boberg så kolla vi på Vem satte dit Roger Rabbit, och lite av Den nakna pistolen.
Efter det åkte jag och Elin hem till mig.


Sedan satt jag och Elin och kolla på film (L)




sista bilden är sjukt vacker. eller inte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0