MIIIHIHIHI!

Nu är det helg!


Igår hade vi engelska redovisningen... Det sög. Fast Oskar sa iaf att jag och Elin var underhållande, och det tycke nog flera eftersom dom flesta garvade åt oss...

Idag har jag varit hos min kusin Emelie, åt tårta och sjöng singstar. YEAH!
Sen när jag kom hem gjorde jag mat, sen åkte jag och mamma till moster, dom skulle planera DildoPartajjet. Och jag gick upp till Isabell och pratade med henne och hade roligt, sen gick vi ner till mamma och moster och kollade på Singing Bee och skratta. Sen sa dom att jag också fick komma på deras dildoparty :')

Och klart att man tackar ja till det!
Blir lite folk som ska komma, mesta tjejer.. :)



Många olika former och så kommer det vara.

hihih.


pusss


Kommentarer
Postat av: Dennis Sättlin

får man vara med och leka lite med dom dära grejerna hehe <3

2010-01-31 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0