Ingetliv.

Dagen har varit väldigt dryg.

Vaknade 1. Kollade på En film med mamma och Moster, den slutade väldigt dåligt så mamma och moster blev alldeles tårögda! Haha, jag kände mig lite udda för att jag inte hade tårar. :o
Sen hade jag bakat kladdkaka som vi åt, mums faktis, sedan har jag typ inte gjort så mycket mer, snackat med elin i telefon i över 5timmar tror jag.

Med ett litet avbrott när jag åt middag, blev faktis pizza, fast jag åt nästan inget, absolut inte favorit kan jag säga.
Pappa mobbades, eller ja, mobba och mobba, jag störde mig på han iaf. Mamma med typ, för att jag inte ville att dom skulle följa med till turkiet, vem vill ha med sina föräldrar liksom?
Men det var väl rätt trevligt, första familjemiddagen på länge.


Men snart lär väl Elin ringa igen, o jag ska lägga mig i sängen, hörs



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0