2010

Första inlägget iår.

Årets första dag har varit dryg o ganska mycket sugigt.

aja. Imorgon blir det kanske stan, eller något, inte Överammer iaf har jag bestämt mig för. :)


Kan ju berätta lite om nyårsdagen.

Vaknade TIDIGT typ 6, tv:n var på och det var idol så jag kollade, typ as trött så jag garva och typ grät? haha. Sen somna jag igen till typ halv 2. Sen fika jag ich Dana, sen kom Sven-Olov hem igen och sa att vi skulle åka till Överammer, segt nog bestämde jag mig för att följa med. Så jag ringde bror och a att jag inte skulle vara med han o dom.. Sen droog vi.Typ sjöng sönder i bilen. Musiken ägde, Host..

När vi var i Överammer så var det dags för mat! Gottigast. Jag och min lillebror gillade verkligen inte varandra igår heller. Hehe.. Men men. Efetr middagen blev det lite dator och Tv med Dana, och lite deep talk hade vi tid med med.
Sen var klockan tyo 12, so vi gick och skålade och panga raketer. (y)
Efetr det var det snackis på msn med Elias och Eric. Som var ganska roliga, inte, haha, (a)-¨'

Sen åkte Dana och Sven-Olov till stan igen. Och jag gjorde något sen sovaaa.




pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0