godnatt

Tjo


ja de var ett väldigt fin inlägg innan har doch inte varit med om att en liten söt pippifågel exploderat så har själv ingen erfarenhet av de, tyvärr..

men jag har erfarenhet av att lotta inte var så snäll mot sin tremänning idag och de var inte snällt :( 
och så vet jag att jag heter Granlöv och inte granlund som är hälften min mors efternamn och hälften av min far som viss Dawes dansinstitut påstod i brevet jag fick av de idag, säger inte vad de stod i brevet för de är min hemlis (a)

nu ska jag sova snart tror jag, och imorrn är de drygich idag, matte/no, svenska och sedan sy-slöjd hela eftermiddagen och just nu känner jag mig inte så pepp på de.. jag vill ha sommar och sol och en häftig pool eller ja iallafall sommar och sol :)

nähh nu blir de nog nattinatti för mig för jag är trött och då brukar gå och sova eller om man inte gör som andra som inte "orkar" gå och lägga sig när de är trötta, lite konstigt tycker jag, men jag är ju lite konstig så ;o

godnatt och dröm sött :)

pusselin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0