tycker inte om rubriker..

hejhej

ja idag var man ju ledig igen, så de vart en till väldigt händelselös dag.

har precis ätit och de känns som att jag håller på att spricka... ska snart fixa mitt hår med min älskade volumaster♥ så de ser lite normalt ut så att de inte är alldeles platt.

och imorgon så blir de musikal i Hammarstrand, sedan till skolan och sedan vänta på bussen till stan :) ska träffa "killen" och sen dansa (:  ska bli skojsigt.

nu ska jag fixa mitt hår och plugga spanska/engelska.

pusselin

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, jag har också precis lekt med min älskade volumaster :D

Ska också med halv fem bussen, får jag vänta på den med er blöggers kanske? (aa' :$

2010-02-24 @ 19:05:15
URL: http://linneadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0