tjock spanjor

hej bombastisk mr fantastik!


har blivit dålig på att bloggen, men det lär väl bli bättre..

idag har vi haft musikal hela dagen, har ingen rikti roll än så jag och Elin har skrivit ner massor av ideér till akt två. Sen fick ag veta att jag har en roll. SÅ nu blir det hobbyboden nästa. HAHA.

Nästa onsdag blir det nog ingen musikal för min oc Elins del. För vi ska dra och kika på en skola med några andra i klassen. hehe.

Om allt blir som planerat den här helgen ska jag nog till stan och träffa några som jag inte träffat på länge.. Ska bli roligt tycker jag. Annars är det inget planerat för helgen förutom middag på Lördag hos Ester. Kommer nog bli mycket trevligt. Hon blir 15 så mpste ju in till stan och köpa något åt flickalilla. :)


men nu ska jag pugga vidare med lite spanska innan jag börjar med engelskan. Förhoppingsvis är Solveig sjuk imorgon.  Så får vi en håltimme igen och ingen spanska! kärlek.



pusss / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0