Svar på Emelie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! jag är ett av erat största fans(L) Jag läser eran blogg varje dag, ni skriver bra Sverige och era liv verkar ganska så intressanta. Men nu kommer min fråga; Varför hoppade du av spanskan linnea?? det är 3 månader typ kvar!! Tur jag har elin som stöttar och jag stöttar henne, det har blivit enormt tråkigt nu när ni slutat! Kram erat första,bästa och enda fan:P<3

2010-02-26 @ 12:06:36

________________________________________________________________________________________________

Svar.

Hej vår kära klasskamrat. :)
Vi vet att du inte läser vår blogg varenda dag. ;) För du visste inte ens att vi hade ny design! xo Men jag förlåter dig!
Vi skriver jätte bra sverige eftersom vi är från svenska sörru. :)

Och nu ska jag svara på din fråga Emelie: Jag hoppade av spanska för jag orkar verkligen inte med spanska, lär sig inte mycket på lektionerna utan får bara en massa meningslösa läxor. Plus lite andra grejor.
Ja Elin är en hmmm. stark person? not. Men liksom hon kanske gillar spanska mer än mig och så. 
Ja men vi sitter ju i samma klassrum och leker top up! :D


puss på dig älskade emelie.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0