Snnnnack.

Just nu kände jag för att blogga lite. Vilket är ganska vanligt för tillfället. Eller ja, sen i tisdags eftersom man blev lite mer peppad av att ha ny design kanske? vem vet. inte jag iaf.

Hmm, jag ångrar verkligen att jag inte åkte till stan ikväll, menmen. lite sent nu.

så får stå mitt kast och bara sitta här och göra.. inte så mycket vill säga.

så sitter och pratar lite med folket på msn. och halv kollar på "död snö" som min far och min lillebror kollar på, den är iaf äcklig det lilla jag sett. Alla dör typ... Hatar att jag älskar skräck film kan man säga.

Vad mer finns det att blogga om för tillfället?
Jo ingenting. Haha.



Hitta en bild från förra vinter?
Aja, fetsnygg iaf. xD <3

pussslinnea


Kommentarer
Postat av: J.Digrell

Död snö är den bästa filmen linnea XD

2010-02-27 @ 21:50:21
Postat av: Linnéa

Såg inte så mycket av den men det verkade okej. ;)

2010-03-01 @ 11:18:23
URL: http://sajavlashiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0