Rappappa

Hejsan.

Vi har blivit ganska dålig på att blogga nu.. menmnem.


Idag har jag tonat håret. Blev lite annorluda färg.. Sen har jag fotograferat hästarna och svarat på lite mejl med mamma. Vi ska nämligen sälja hästarna... Kommer bli riktigt tomt utan dom. Men blir nog mest ledsen över att mamma kommer bli det. Tror jag. Eftersom idag sa hon att det var tråkigt att vi var tvungen att sälja dom.. Så antar att hon kommer sakna dom rejält..

Efter vi svarat klar på mejlen så åkte vi till hammarstrand handlade och jag köpte en liten grej till ester eftersom hon blir 15 imorgon. Men hon ska ha middag idag..


Ja.. vad mer kan man skriva?

Håller på att snackis lite med min "enäggstvilling" ELIN! :D <3



puss / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0