Nageltrång (unguis incarnatus)

Öhm, Fredrik tyckte jag skulle skriva ett lite random inlägg.
Och fråga Aron om vad och han sa nageltrång.
Så här kommer ett inlägg om nageltrång.

Jag har blivit jagad av en fot med nageltrång. Denna upplevelse glömmer jag nog aldrig. Hemskt vare. Den jaga mig när jag var i Stockholm på Gröna Lund. Fast det visade sig att den bara ville åka barnkarusell med mig. Så jag hade en jäädrans trevlig dag med denna fooot. :)

__________________________________________________________________________________________________



Jag tyckte den här bilden såg mysig ur. Eller ja, mår illa av den men annars rätt mysig. Så här tar man iaf typ bort nageltrång. Tror jag. Eller gillar man bara att leka med äckelfötter. USCH.

Åh. orkar verkligen inte blogga nu. Men ni fick iaf se en mysig bild på nageltrång! :D











pusssslinnea


Kommentarer
Postat av: Hannah

åh fyfan vad vidrigt!

2011-12-26 @ 21:11:23
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0