Lunch med Maria

Ja. Vi ska nu berätta om vår underbara lunch med Maria.


Det började att vi satt alldeles ensam, (Jag och Elin alltså) innan hon kom. Satte sig brevid oss. Och började prata om hästar. För hon och jag har något gemensamt, vi båda säljer våra hästar! Så det blev lite snack om det först. Innan det blev prat om hennes nyfärgade hår och grädden på mosen var melodikrysset. Så jag och Elin hade en väldigt trevlig lunch må jag säga.


För den av er som inte vet vem Maria är så är det vår Svenska/So lärare. <3



Men just för tillfället har vi rast sen blir det film hela eftermiddagen som heter I Walk the Line. Den är mega bra. Eller vi har bara sett 52minuter av filmen. Så det ska bli spännande.


Sekreterare : linnéasörensson
Ordförande : elingranlöv



pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! jag är ett av erat största fans(L) Jag läser eran blogg varje dag, ni skriver bra Sverige och era liv verkar ganska så intressanta. Men nu kommer min fråga; Varför hoppade du av spanskan linnea?? det är 3 månader typ kvar!! Tur jag har elin som stöttar och jag stöttar henne, det har blivit enormt tråkigt nu när ni slutat! Kram erat första,bästa och enda fan:P<3

2010-02-26 @ 12:06:36
URL: http://sajavlashiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0