.


jahopp då var helgen snart slut. och imorrn är de ju måndag för de som inte visste de och de sög ju.  fast veckan är ganska slapp, måndag och tisdag, och onsdag vanliga dagar, se in till stan på onsdag kväll och kolla på teatern "fluggornas herre" sen ledig på torsdag och typ in till stan igen på fredag.

helgen har varit väldigt lugn, lördag in till stan med Linnéa och fixade med hennes brors lägenhet. sen typ köpte massa godis och sen hem.

idag har jag typ inte gjort något, pluggat lite engelska, spanska och till ekonomi provet på tisdag.

tycker också att ni ska lida lite med mig, har fortfarande ont i tumme sen stickan för 3 veckor sen. jag gör bara illa mig...


pösselin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0