alla HjärtansDag.

Hejsan.

Tänkte göra en lite sammanfattning av veckan!


Tisdag, Nationella prov. Inte så härligt. Men inte så nervöst heller. x)

Onsdag, Stan, Torsta,
Ja... Hade en kul dag i stan med Marre, Elin. Var på torsta sen stan. (y)

Torsdag, Nationella PROV!

Plus stan för mig. Hade dans. Träffade Jonathan Holmgren, vilket var väldigt roligt och väldigtväldigt länge sen!
Efter dansen gick jag och Dana först och köpte läsk, sedan gick vi ner till lägenheten åt bror där han och några till gjorde något.

I fredags var min klass och 8:an lediga, det var mega skönt! Sov till typ 12. <3

Igår blev det film hela dagen. Precis hela dagen faktiskt. Förutom ett kort besök på ICA i Stugun.

Idag har jag bara vaknat, och hovslagaren var här så jag har fixat med det. Blev väldigt omtyckt av Nero som nöp mig. Blev bara ett pyttelitet blåmärke eftersom han bet mest i jackan.. Haha. xD




pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0