22februariii

Hej!
hade tänkt att gör Linnéa lite glad när hon ser de här, att jag har bloggat? utan att hon har sagt till ;o

sitter och väntar på att lillSören ska ringa menmen är man dryg som henne så får man vänta så jag underhåller mig själv med att lyssna på musik, finns ju inte så mycket att göra och inte kan man vara ute om man inte vill frysa ihjäl de är ju typ nästan -30 och de är inte okej. längtrar mycket då vi åker till turkiet i slutet i maj. (y)

aja. dagen var lite dryg, lite redovisnigar här och där, sen typ dampade på Rikard på lunchen, jag och linnea..
och sen skulle vi ju bestämma våra klasströjor, och de gick ju bra, ingen ville typ lika, och de blev typ vit tröja med svart tryck? tyckte ju att vi kunde ha lite roligare tröjor men nej icke.

sen så tog de ett år innan bussen kom, tyckte om den idag, var väldigt skön buss och så stod de "skolbuss" på den ;o  haha.



pusselin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0