ragga

hejsan!


har inte bloggat på någon dag nu! IGEN..


iallafall. I onsdags skrev ju jag att jag skulle dansa. Det gick rätt bra tyckte jag. Fast det gick lite snabbt och så. För hälften av dansgruppen kunde redan danserna?

Och jag dansar tydligen inte bara ragga/dancehall utan Mtv-syle med. Men det blir nog roligt! Ska lära sig 3 danser också! Det vet jag inte om jag klarar. hahah. har inte dansat på ett år ungefär.


I tordags var det frilufsdag. Ursäkta om jag stava fel. :p
Det var roligt. Vi spelade freesby golf, freesby typ fotboll? xD och brännboll fast man satt ihop två opch två. Vilket var rätt svårt! Men jag och Lotta ägde alla på det ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0