Måndag.

Hejsan! Nu är härliga helgen slut och nu ännu en plågande vecka med skola! Haha..


Just nu sitter jag och lyssnar på när Linnea Dejemo sjunger Halleluleja. Låter skit bra! Hon borde söka till! Seriöst nu faktis :)


Ska natta här med.

Ja dagen har varit helt okej faktis. Det var något band på skolan som hette Hindenburg. Det var inte så jätte bra. Men de var roliga. Haha..
Sen har vi haft problem med datorerna. Så vi har faktis inte haft mycket till lektion!

Men ändå finns det bara en höjdpunkt på veckan förutom helgen. och det är dansen! Och det är mitt i veckan på lill lördagen. ONSDAG (L) Och då får jag förhoppningsvis träffa min älskling Johan med. Eller det är ju bestämt att jag ska sova hos han den här onsdagen. Så så blir det!

Men nu ska vi snacka girltalk :)






pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wimahoo!

Kanske att jag gör det ngn dag... (a)

Anita säger det också... hahahah! :D

Tack!

2009-09-07 @ 18:23:37
URL: http://linneadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0