hejjhopp!!

hejjhejj!
ett tag sen nu ?

har varit sjuk i 2 dagar nu.. inte roligt, har nästan bara legat i sängen och sovit.
och i dag åkte jag in till östersund, skulle fixa lite grejor och sen ha prov ( moppe )
men först möte jag upp Linnéa, evelina och Laura på busstorget och i den bussen åker juh även mina lärare ( host*) en av dom kom fram till mig och prata.. menmen. vi begav oss till dawes för linnea skulle dansa, och efter vi lämnat henne där så gick vi andra till hamnen där andreas, jonathan och kj (?) skulle var. jag och laura såg ut och vara lite mobbade, vi stod typ 2 meter ifrån dem andra. efter vi typ hälsat och pratat en lite stund så gick vi till en ö (?) och satte oss men jag skulle typ gå på en gång, laura och evelina följde med mig en bit för dem skulle möta linnea som slutade dansa. jag fick hlavspringa till domus där min mor väntade på mig. fick även halvspringa in dit jag skulle ha prov och där satt redan alla och skulle precis börja. gud vad nervös jag var. men jag klarade de iaf som tur var,  de var 2/5 som klarade de och jag var en av dem (stolt).

nähh nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon till skolan.

mp elin ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0