Dålig uppdatering.

Hejsan alla glada!


Har inte skrivit något på 3dagar nu? Ojoj.

Men iallafall. I Torsdags kan vi börja. Följde jag med stgun-brudarna och kolla när de spelade match i Krokom, stackarna förlorade ju ;o Men domarn var ju drömmen ;) INTE.
Jag var lite desperat kändes det som. Mycket killar mycket killar säger jag bara. Inget var ju speciellt seriöst men ändå (A)



Igår (Fredag) så trodde jag att jag skulle dö på skolan. Var så himla trött!
Fast när jag kom hem fick jag sätta mig och göra klart en uppsats. USCH.
Men Lotta räddade hela min kväll med at smsa och fråga om jag ville komma och kolla på film. Och jag var på på engång!
Så jag skaffade skjus och drog till Stugun. Ett av däcken till min moppe är ju pannkaka så jag kunde ju inte ta den.
Väl hos Lotta blev man välkommen av en helt underbart glad familj :)
Vi fixade oss lite senare för vi skulle till Emelie och kolla på film. Och folket som var där under kvällen var; Emelie, Moa, Linnea E, Dennis, Alexander, Jocke?, John, Daniel, Jesper, Simon, Jonathan, Jonathan, Lotta och jag.
Sen var hälften av dom där på byn sen.
Sovasova blev det sen...


Idag klev jag och Lotta upp tidigt! För hon skulle till stan med OSkar, Emelie, Moa. Och jag gick till min moster i stugun och väntade på att mamma skulle hämta mig.
Sen har jag bara spela farm ville och sovit.

Och har kommit på att singel-livet verkligen suger! Fast man vänjer väl sig.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0