Rubrik.

Hejsan!


Gårdagen vart liksom inte så planerad tyckte jag, för jag troffe jag jobba till 1 men tydligen till 2 men sen blev det till 4 ? Usch x)

Linnea, hon jag jobbar med. Lovade mig att jag inte skulle stå i kassan utan bara stå och kolla typ. Men jag stod nog i kassan typ halva dagen.. Gjorde bort mig.. ^^ Dom lämnade mig till o med ensam!!
jaja.. efter "jobbet" så gick jag hem till Isabell. Där det var fullt med folk?! Som skulle tatuera sig..
Bella skämde ut mig som vanligt... :) Kusinkärlek.
Sen blev jag tvingad att äta innan jag fick åka till Lungvik och träffa Moa och Jonathan.
I lungvik fick jag sitta i typ 10min och vänta på Moa och Jonathan. SEGT. Sen drog vi till gården och var där till 9.. Sen gick vi runt lite innan jag inte orkade det mer.. Eller det vart lite missförstånd. För jag trodde Moa skulle hem och sova och då sa jag hejdå och gick och satte mig i en buss"kur" och väntade på bussen i ungeför en halvtimme. Härligt!
Sen när jag kom tillbaka till Bella så var det fortfarande folk där. Hejohå! Men jag gick och sov ändå. :p

Nu sitter jag här, nyss ätit frukost... Ska snart gå upp till Kärnan och ringa Linnea så hon kan hjälpa mig in igen. HAHAH.


Förresten. Jag slapp nästan snuttande katter på mig idag! (y)




puss. plopp,linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0