Ohey

Hejsan!


Hinner inte blogga så mycket idag med tanke på att jag börjar jobba om 20min.. ^^


Jajaj, Igår jobbade ju jag till 6. Det var inte så jobbigt som jag trodde. Sen när jag kom hem till min kusin var Moster och Basse också där.. Vi skulle käka tacos. MUMS. Efter detta satt jag och typ bara klagade på allt.. Delvis för att det var sant men också jävligt kul att göra folk less. Jag bytte om till dansen och fick skjus dit efter som jag var helt död.. Så dansen gick väl ganska dåligt igår. Hehe.. Menmen. Sen kom jag och Belle hem igen och satte oss och chilla, vi låste också in oss. Sen kom vi på att vi var inte hemma om det skulle komma någon..

Pratade i tele till typ halv 2 inatt så är ganska trött! Hhaha




Nej nu ska jag dra till Jobbet-.




Puss /L.Sörensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0