Mueams

Hejsan!

Blir lite bloggande från sängen idag! ^^

försöker prata med elin i telefon... men någon av oss har en cp mobil.. åh. jag som är übersocial ^* aja.. har ju kul att skriva lite på indonesiska ist med någon konstig typ ^^

hmm, har inte så mycket kul att blogga om.. eftersom jag bara har suttit och läst en bok och sen gjort en bokanalys och sen en labbrapport. Vilket har tagit mig hela dagen typ!.. :o

Men nu har jag ett ämne. Som Aron tyckte att jag skulle prata om! :) Han är typ cool. För han kan smsa samtidigt som han sover! :O

oKEJ. vilken färg jag skulle vilja att min näsa var om jag fick välja.
 Jag tycker väl att den färg jag har är helt okej. Men rosa eller röd? Typ übersnyggt! Har ju haft den röd förut. Jävligt snyggt! HOST.
Men rosa med gröna prickar? :D 
Fast brun matchar ju min hår färg?
Oj det här blev svårt! 
Nej nu måste jag sluta! vart jobbigt att behöva tänka! :o


Kyyyyssss! / Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0