Kul grejj!

HEEJJJ!



Aron.. Nu är verkligen en av hundarna döpt efter dig x) En svart och vit. Med en vit hjärtformad prick i pannan. Awsome x)

Jag får tydligen typ bestämma vad valparna ska heta om jag vill! Awiiie!


Nu sitter jag och pratar med Elin i telefonen.
Vart på dans humör NÄSTAN. :O Borde nog in till stan och kolla med Dana om vi lärt os några nya danssteg eller något. HHAAH.


Och nu ska jag skriva om att folk borde knyta skorna på brunnar lite oftare.  För det tycker jag... och jonte.. :) Det är ju en ganska smart idé för att man...man... ja.. blir öhh.. smart av det helt enkelt... Och tänk vad bra för då använder vi ju alla fula brunnar på ett bra sätt. :) Och mina hjärna vill itne funka idag så då blir detta det ändå jag skrev om det här ämnet, men som sagt.. KNYT SKORNA PÅ BRUNNAR OFTARE! :D



Puss på folk som knyter skor på brunnar.


Kommentarer
Postat av: Aron

ui känner mig hedrad :D

tackar för att du hjälper till att sprida budskapet om att knyta skor på brunnar :D

2009-10-27 @ 20:04:35
URL: http://twistedmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0