Krikelin

Hejsan!


Idag är det dags för prao. På krikelin. I uppsatt hår :O vilket jag hatar...

Jag klev nog upp ung en timme för tidigt. suck.  har knappt kunnat sova inatt heller för att min kusin har tre katter.. två stycken små saker.. ungar.. som höll mig vaken hela natten. snutta på mitt öga och örsnibb?! HAHAH.



Gårdagen var mysigast! Eller iaf på kvällen.. För då var jag i Lunvik med Moa och Jonathan. (L)
Vi satt i en jättestor gunga (stavning?) och hade allmänt mysigt.



Jaja, tillbaka till idag... Sitter och lyssnar på musik.. och dricker oboy. MUMS.
Jag är glad. Har typ jätte korta dagar. 9-13. Fast det är ju ganska dåligt eftersom jag inte har något annat planerat idag. Jaja,, Nu ska jag sätta upp håret och gå till "jobbet"? xD


puss Linnéa



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0