huh

Hejsan.
Satt nyss och läste Aron's blogg. Har här ÄNTLIGEN bloggat igen. ;)



Jaja. Gårdagen var ganska jobbig, fast sen under kvällen var den chill.
På krikelin var jag typ spring flicka ? När dagen äntligen var slut för mig på krikelin träffade jag Moa och Jonathan o sen Elias i typ 10min innan dom drog till Lungvik.
Jag gick då hem till min kusin, där det var en massa folk, fast ändå mindre än i Måndags. Dom flesta satt och tjata att jag skulle äta pizza..


Efter jag blev tvingad att äta så stack jag till Lungvik. Där Moa mötte mig och vi gick till gården.

Jag och Jonathan hade en match mot Elias och Moa på GH. Jag och Jonathan vann såklart!;)
Det var ju saftkalas på gården så vi typ drack oss nödig. ^^ Jag hade tävling med Moa sen Jonathan sen Filip. Tror jag förlorade varje gång.. Iaf mot Filip!
Efter det spelade jag, Jonathan och Aron finns i sjön, fast vi kom på att det borde inte heta det utan finns på bordet.. Jag förlorade såklart...
När gården stängde skulle Moa hem och kolla på desperet. Medans Jag, Jonathan, Aron, Markus? skulle gunga! Men Aron rumde iväg med Filip. Fast Jag och Jonathan hämta ju tillbaka han. ^^
Sen låg vi i en stor gunga och ööh gunga? xD Sen åkte vi hem!

Jag och Aron hade en liten tävling.. Och han vann ju förstås.. Snyft.
Så.. Jag kissa sist! :O

Nu ska jag föna håret sen dricka upp min oboy och sen gå till "jobbet" ! ! :( ^^


pusss / plopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0