BILDER! Awiiieeee!

Jag kom på att jag inte lagt upp några bilder på länge här på bloggen. Men det ska det bli ändring på.. Har dock inte tagit så mycket kort i veckan..




 
Brandon på bild! En av de jobbiga kattungarna jag fick stå ut med hela veckan. Men jag saknar dom små liven även fast en av dom bet sönder min mobil laddare och höll mig vaken på nätterna.!



Badass kattungar :) Galna små saker!´



Prao på krikelin som sagt. Här spenderade jag dagarna för det mesta om jag inte stod i kassan. :)



Läste väldigt mycket. ^^ Samma tidning hela veckan, vart lite less.


Dörren till "backstage" på kärnan! Muha-hahaha!



Ester var lika sööt som vanligt! :D Kollade jackor med henne o kusin :)



Funderar fortfarande på denna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0