vrum,

hölloh!


som sagt. jag behöver ju inte skriva så mycket efetrsom Moa redan sagt vad vi gjort idag. HHAhA.Ska lägga upp någon skoj bild från idag bara. HIHI.

Btw. Måste ju bara skriva Emelies fina fail idag. Hon är så bäst!

Jag Lotta Elin: EMELIE! Gå inte där det är skit halt.

Emelie: (pratar i tele tydligen men vi märker inte det)  JUSTEFAN!

Vi, : HHAHAAH!

Hon: Möte, måste gå!

Sen springer hon i backen och ramlar typ as fult, snurrar runt å så typ. HAHAH!

Hon är bäst <3





" Kolla mig jag är biff!"




"Eskimå"(Stavning?)




"Suddiga barn"



KRAFTVERKET I STUGUN! OMG!




Rikard kan det där med att le! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahahah, ´jag vet;) <33

2009-11-10 @ 21:23:36
URL: http://emeliemarieevalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0