veckans sammanfattning :D

Har inte haft tid att blogga i veckan så nu kommer allt på en gång :P



I onsdags hade vi animations kväll, väldigt intressant och roligt. För er som inte vet vad det är så tog man massa kort, som när man sedan spelade upp blev en film. Det tog lite tid innan man kom på hur man skulle göra, men tillslut kom man på tekniken :P



Lite såhär såg det ut  ^^



En av huvudpersonerna var tvungen att ha kläder på sig, kolla min lilla masterpice ;D ^^



Blev ganska snygg klänning? ;)



inga kommentarer ^^



Målade även en kickazz tattoo på hennes rygg ;) Vad tycks? ^^




Nu blir det färdig tjatat om den kvällen, men jag hade iaf jätte trevligt :D

I torsdags var vi på öppethus i stan på Wargen och Pc, en lärare på Pc ville att jag skulle söka vinterakrobatik. Men jag tror inte det ;P När vi sedan tog bussen till Wargen träffade jag lite saknat folk där, bla Filip, Jonathan, Nölsen etc :)

Jag kom iaf fram till att jag ska gå Teknik linjen på wargen, jag tänkte om ni ville veta ;)


På fredagen var jag bara på gården och träffade massa roligt folk där :)

Sen på Lördagen var jag på stan med världens bästa eve och laura :D Vi hängde utanför We nästan hela dan för att det var rail session där, vi fick gratis rock star :) Träffade även Andreas den store som man hört så mycket om ;P Men nu vet jag vad det är för fillur också ;D  Right eve? ;)




Det blev väldigt kallt om händerna också ;o <3


Åkte sedan hem och åt hos min farmor innan jag gick på "disco" på gården. Det var inte så mycke folk, men dom som var där tror jag hade roligt. Det hade jag iaf :D 

Jenny följde mig en bit hem sen, och vi gick och pratade om lite grejor. Tack för att det finns en som förstår :') <3


Puss // Moee-Hoee

Kommentarer
Postat av: evelina

det var niice ! ;D hihih



ja nu vet du ;p <33

2009-11-19 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0