trötter..

hejhej.

idag vart de Östersund. skulle kolla på pc och wargen. de gick ju bra men har ingen anning om vad man ska gå för något... 

sov iallafall hos lotta tills idag, hahah skoj var de ;p lotta sa ju lite fula/konstiga saker xD fast de gjorde jag också, så ska kanske inte säga så mycket. menmen, när vi klev upp imorse så var de kallt i hennes rum så jag fröss typ jätte mycket, sen drygade vi oss lite länge med frukosten tror jag så vi fick skynda oss lite.

sen bussen in och av vid pc kolla runt där typ virra bort sig i skolan..  sen på wargen, kollade lite sen till easten och åt med laura, eveling, jenny och linnea.  sedan så gick vi runt lite på stan och kollade. 

bussen hem, plugga, äta och en sak ni ska få se imorrn (:

nu sitter jag här har precis pratat med evelina men hon skulle gå på ****-***** :D döda mig inte evelina (a)


nu ska jag kolla på engelska igen..

pusselin

Kommentarer
Postat av: eveliiina

haha jag vet vad överrraskiningen är! :D



jag ska döda dig :D NOOT* hihi (: <3

2009-11-12 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0