torsdag

sovmorgon idag igen!

eller iaf till 10 över 8. Men det är bättre än vanligt!

Sen gick jag till busstorget och tog bussen till PC. Det var öppethus (y) Sen när jag och klassen kikat runt där, drog jag och några till i förväg till Wargen på öppethus.. Sen åt jag och Lotta "Lunch" på Törners, Wie. Sen tillbaka till Wargen, Sen stannade jag och Linnea Dejemo i stan. Vi åkte tillbaka till PC och kollade på någon show. Ganska så okej faktis. Sen åkte vi tillbaka till min brors lägenhet, träffade David, Jesper och bror lite, hade så jätte trevliga pratstunder, HOST. Ångrar lite kanske så där i efterhand, haha, efter det gick jag och Linnea och panta och köpte risifrutti och en chokladkaka.. Mums.


Btw. Så ska jag och Linnea bli Osexuell. Alltså varken Homo, Hetro eller Bi. BESTÄMT.







puss /linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0