tisdag...

Hej. 
 
jag överlevde en dag till i skolan!?  fantastiskt. började med matte jag och linnea hade juh då väldigt roligt, men jag kommer inte ihåg vad vi garvade åt? så bra minne har jag. 
sen vart de juh de där provet, de gick väl så där med de, de ändå jag kom ihåg typ var juh såklart inte med... 
och sen fick vi en sådan god lunch (igen) älskar maten på skolan (y) potatis, omelet och... ööh vad var de ?  ja gott var de juh inte...  omeleten var typ jätte konstig, sa till evelina att de var äggpulver i och hon trodde på de ? (smart)

sen var de en lugn eftermiddag med syslöjd,  lärde oss japanska knutar, som jag och dejemo ägde på att göra, john och jonathan var juh till och med bättre nästa? skandal...  ja jag och Linnéa ska gå på bio på lördag med robin och sebastian (?) vet inte vilka de är menmen...

nu ska jag plugga (IGEN) och denna gång till redovisningen tills imorrn om Selma lagerlöf och boken Kejsarn av portogallien.  iför hella klassen och lärarna.. kul(y)

// elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0