Sweet <3

Hejhopp gummi.. eee... plopp  ;D


Dagen har varit ganska så nice faktiskt, vi har har haft muntlig redovisning hela dan. Vi fick TÅRTA!!! Mumss ;)

Men jag är lite besviken på våran header, det är bara bild på Elin och Linnea nu men jag tror att den håller på att fixas kanske?  ^^  Aja men jag får snacka med Linnea i morgon :P



Iaf har jag äntligen hittat en jacka som jag vill ha!! :D Är lite kräsen av mig vett ni ;P Den bör komma i morgon, för den är i Ånge nu  ^^  Det är en Gul Burton jacka, jag kan lägga upp en bild på den kanske i morgon om den har kommit.

Men nu har jag en fråga till er läsare  :D skojj va? :D

Vilken färg ska jag ha på mössan om jag har en knall Gul jacka? Grön, Lila, Rosa, Röd? Vad tycker ni? :)



Puss / Moee-Hoee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0