svårt med rubriken här!

Titut alla små filurer!


Jag har överlevt ännu en dag! Dåligt va?

Provet var inte så jätte svårt. Men inte lätt heller.. Sen har vi typ bara haft syslöjd, suttit och gjort japanska knutar eller vad det hette. Skojjj (y)

Fick iaf sluta pyttelite tidigare! Det var awsome.

Imorgon är det dans! Vilket ska blir underbart kul! Ska också köpa hårfärg till mig och Lotta, sen ska vi fixa på fredag. Ännu bättre!

Och nu kom jag på att vi har redovisning hela dagen i SO! I samlingsalen. Inför klassen och lärarna. Det blir ju skojj. (?)


Får ju inte glömma min och Elins roliga timme. Ganska så... skojj... Första gången jag säger så om en mattelektion! x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0