snack?

Hejsan!


Nu har jag lust att blogga lite... Vet inte riktigt om vad.. Men aja.
Lite skitsnack får det väl bli.

Fick veta igår att jag hade livssiffran 4. Hade ingenaning om att man hade en livssiffra. Men aja.

De personer men livstalet 4 är i allmänhet praktiska och målinriktade. Deras behov av trygghet är stort och måste vara tillgodosett för att de skall känna sig bekväma med förändringar. Som beslutsfattare är de med livstal 4 ofta mycket långsamma och måste ha alla fakta på bordet innan de kan bestämma sig.

Du ser nog mycket realistiskt på det mesta. Du är van vid att få anstränga dig för att nå dit du vill och räds inte hårt arbete. Om det är någon som är principfast och har stor självdisciplin så är det du. Personer omkring dig uppskattar dig som vän då du är mycket pålitlig och ärlig. Tyvärr kan du många gånger få svårt att hinna med att umgås med vännerna, du är ju en person som ständigt är i farten

Många kan tycka att du är lite trångsynt eftersom du är så bestämd i dina åsikter, och du kan till och med uppfattas som tråkig. Det är möjligt att det är barndomen som gjort dig rädd för snabba förändringar. Att se saker ur andra människors perspektiv kan vara nyttigt för dig.


Jag vet inte om det var så mycket som stämde, eller det kanske det visst gjorde. Lite av det iaf.


Men vad som inte fanns med som jag fick veta idag var att jag är konstig.
Axel bara sa det, "jag tycker du är konstig"
haha, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. Hm, svårt. HAHAH. Han visste inte heller om det var bra eller dåligt. Skojigt..


Jag har bestämt mig föratt vaccinera mig mot svininfluensan med... Hade inte tänkt det först. Men jag tror jag ska göra det, har svårt att bestämma mig, men måste nog göra det innan imorgon... Fast tror nog att jag gör det.. Vill ju inte få svininfluensan.



Men nu har jag skrivit av mig. HHAHA. Ska plugga lite spanska, så jag klarar av läxan på torsdag. Skulle nog vara bra om jag verkligen kämpar nu eftersom mitt betyg är inte så bra i spanska, har jag märkt. Suck.




pussss / linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0