rubriken

hejsan.


har inte kunnat bloggat igår för att Dennis  dator har typ pajjat tack vare att det vart spillt massa på den igår..


igår var det då onsdag. Vi var i stan på öppet hus. John Bauer var den ända skolan jag, Elin, Laura, Evelina och Linnea kolla på.. Sen gick Laura iväg. Snyft, så då gick vi andra och fika på Pause. Gottigt. efter den trevliga stunden gick jag och Evelina till min brors lägenhet med min bag. När vi gick tillbaka blev det 5min på stan innan alla utom jag och Elin fick för sig att åka till Lillänge. Jag och Elin hade roligt på stan ändå.

När dom kom tillbaka var det dags för alla att åka hem, men jag och Evelina skulle stanna i stan för hon skulle klippa sig och jag skulle dansa lite senare. Så vi gick runt lite på stan och efter ett tag joina Moa oss. Sen var det dags för Evelina och klippa sig.

Jag och Moa gick på stan lite då, sen mötte vi upp Jonathan, Filip ooh Nölsen. Gick runt lite innan dom försvann och jag och Moa gick på donken och köpte en dricka. Efter det ringde Evelina och vi mötte upp henne, sen träffade vi på Jonathan, Filip och Nölsen med, följde dom till busstorget.. Sen hade vi lite kul med att skriva på bussen dom skulle åka, iaf jag och Jonathan skrev...

Sen gick Jag, Evelina och Moa på Via Grande, Jag och Eve delade på en pizza, sen ringde Dana och ville att jag skulle gå ner till Dennis, vilket jag gjorde, väl där var hon inte där en så jag ställde mig och diska lite innan jag började träna lite på dansen, sen kom det några kompisar till Dennis... Innan Dana också kom, så vi satt där och prata lite innan Evelina också kom.
Efter ett tag började det komma ganska så mycket folk, så jag, Dana och Evelina gick på Sub, för Dana skulle äta..

Efter det gick vi tillbaka till Dennis för jag skulle byta skor, innan vi gick till dansen.


Vi lärde oss lite nya steg.. Får ju nästan panik, det är typ bara en gång kvar innan showen! Usch.

Efter dansen hände inte så mycket mer, Evelina och Dana åkte hem, och jag prata lite med bror innan han drog.

Men sen kom det någon tjej som var väääldigt social. Sen Dennis och Rasmus bror..

När dom gått snackade jag lite med Evelina. Sen somna jag....

Just ja.. fick ju smaka glass av Oskar, han ville att jag skulle skriva det ist för att han fick skäll av Janne. :)











pusss

Kommentarer
Postat av: evelina

väldigt bra dag!! (: älskar dig gumman! <3

2009-11-19 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0