rubrik...

Hejsan!


Idag blir det nog en väldigt slapp dag. För jag är typ död...

Igår på eftermiddagen gick jag hem till min moster och kusin, där vi kollade på en film.. Som jag inte kommer ihåg vad den hette.. Sen gick vi hem hem till mig. Jag, Edvin och Bella spelade Buzz, GH, och vanlig gitarr och bas.. Sedan kom vi på att vi skulle spela på Julafton eller Nyår. En låt alltså. Sen följde jag och bror med Bella halvägs hem innan vi gick hem igen. Då var klockan runt 12.. Så jag blev bästis med sängen och mobilen ett tag för den delen.

OCH Jonathan... Du är bäst. Tack för allt.



Peace ^^

pusss / linnea

Kommentarer
Postat av: jontiiiiie

awwiesansa :D tack du med ^^ <3 awsomeass ^^

2009-11-09 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0