Redovisningen

Tiiituuuut!



Idag har vi haft redovisning i SO hela dagen!

Alla har varit jätte nervösa men när vi fick se vart vi skull redovisa och så vart det lite bättre iaf. Tända ljus, mörkt, dukat med tårta och saft! Mums.  Fast sen fick vi ställa oss och redovisa våra arbeten.. Jag vet vad Maria tyckte om mitt.. HAHA. Men det hade jag inte tänkt att skriva här.

Men läxa fick jag av henne, tp den ända som fick kanske? Snyft.

Aja, nu sitter jag på bibloteket som varje onsdag annars.. så roligt. NÄ.

Kändes för att blogga mycket men jag har inte så mycket mer att skriva. Ännu mer snyft. HAHA.

Joo. Idag är det bästa dagen! Har ju dans! Men först ska jag på stan och köpa hårfärg och så. Och denna gång ska jag försöka komma ihåg att beställa en dawes dress. Awie. Sjukt bra om jag får, för vem vill inte ha en dawes dress?!
Kom också på att jag glömt nyckeln till Dennis lägenhet såjag måste hitta på något annat skoj att göra till kl 9.



Lite roliga bilder från idag dyker nog upp imorgon på bloggen! Eftersom jag inte hinner idag troligtvis.



Pusss / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0