måndag!

hejhej.

första dagen på den nya vecka är avklarad. gick väl bra, började dagen med att få veta vem som blev årets lucia och de vart Laura, hon kommer säkert bli en jätte bra lucia men jag kan inte vara med i lucia-tåget eftersom jag, Ester och linnea ska åka till Stockholm och se IDOL istället så vi kommer inte få se något lucia-tåg i år.. men de blir säkert bra!

sen lite andra tråkiga lektioner, sen sista lektionen, då hälfren av klassen var på lucia träning så satt jag, linnea och daniel och pratade ganska mycket och fick lite (host*) skäll av Eva (a)

sen när här hemma har typ inte gjort ett skit..

men nu ska jag gå och fixa lite grejor innan jag sen ska dejta min säng och kudde (:

pusselin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0