HISS&Diss

Yeah, dags för lite hiss och diss kanske?

Vill hissa jättte många snälla flickor idag känns det som!
Men vi tar bara två för idag..

HISS

* Linnea Dejemo
. Hon är lik mig, båda har bestämt sigg för att bli nunnor? och båda tycker ganska lika om killar nuförtiden.
* Evelina Andresson. Älskar att ha deep talk med henne, hon lyssnar jätte bra! Och är helt enkel bra <3

* Helg. Jag älskar helg! Så skönt! Kan man chilla, och ha allmänt roligt. Som jag ska ha snart när min mosters man levererat Elin i en trång liten låda till mig en sådan vacker kväll! Awsome.


DISS

* Att bli kär.
Jag och Linnea har kommit fram till att vi aldrig mer ska bli kär. För att vara kär suger, för det mesta, det funkar helt enkelt inte för mig.. Visst skön känsla, IBLAND. Men aja, det hamnar iaf på min DISS-lista!

* Skola. Jag hatar skola, måste vakna så tidigt på morgonen, och sen åka buss i typen halvtimme? Usch säger jag bara! Sen skola från 9-3. Visst kul att träffa VISSA. Men annars suger skolan ganska hårt.

* Dissare. HATAR DISSARE. Varför? Jo för dom dissar. HAHA. Det är inte den skönaste känslan om någon total dissar en. Linnea vet jag iaf håller med. ( Min nunna<3 )



puss / nöffass

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej hel.

Hoppas allt är bra med dig.

Ni som läser denna blogg och är intresserad av sport och spel, kolla gärna in min blogg där jag lägger spelförslag.

Ha en bra dag!

2009-11-13 @ 19:12:48
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HISS TILL MIG!

ohja, jag är helt seriös. jag ska komma över skiten nu, och så ska jag aldrig bli kär igen, jag lovar! :)

2009-11-13 @ 19:52:32
URL: http://linneadej.blogg.se/
Postat av: evelina

aww tack gumman :') detsamma säger jag! älskar dig <3

2009-11-14 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0