Helgen,

Helgen har varit helt okej,

i Fredags hade en av våra hästar kolik så det var väl inte så kul, men det fiade ju sig när Vetrinären väl kom. från 20.00-01.30... Usch, sjukt trött var jag på Lördagen.

Lördagen följde jag med mamma till Stugun på ICA, när jag kom hem igen kom en liten överraskning på besök, Dana, så jag hängde med henne upp till Boberg. Vi hade inte mycket för oss, gjorde en keografi. Till I know you want me, den vart bäst. HAhaha. Sen har vi bara prata en massa. väldigt trevligt. Senare på kvällen kollade vi på Skallgång och GROGG. Hahah. Bästa filmerna ever.

Vi hade väldigt dålig humor med.. Haha.
En grej vi asgarva åt var.

Jag: - Hehe, halllåå?
Svenne: - Halloo?
Jag: J..j..jag bara skämta!

Ingenaning vad som var roligt med det? Men kul var det.

Och sen pratade vi i telefon i någon timme.. Innan vi somna.

Idag har vi vaknat.. Sen packat ihop i Boberg och åkt hem. Ätit god middag och gjoer läxa.



pussss / linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0