Hejhopp :D

Hej Moee här :D


Är fortfarande as arg på mina blogg medlemmar, har inte hänt något med headern. Det har varit en bild på bara dom i typ 1 vecka nu. Jag menar hallå jag är också med i bloggen. När ska det hända nått Linnea?



Aa men iaf, idag ska jag till stan och köpa mig en mössa :D Vet förtfarnade inte vilken färg men nu har jag iaf jackan jag kan jämföra med. Lutar åt en rosa lr grön :) Men jag får se... Lägger upp en bild på senaste inköpet ikv när jag kommer hem lr efter att jag har varit hos Daniel :)

Har haft lite underhållning nu, Linnea har strippat, INTE plopp linnea utan Linnea Dejemo :D ganska skoj faktiskt ^^



Ska sluta nu, har haft bas i typ 1 timma

Puss Moee-Moee


Kommentarer
Postat av: Jonathan / jonte/daim / Sp00seR

Ja jag håller med dig fullt ut :o jag har funderat på det ett tag varför du inte med på Headern :O Taskigt... :/

2009-11-06 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0