Good girls are bad grils that don't get caught. :D:D

Den här bloggen har blivit ganska så tråkigt, men det finns inget att skriva om när man är sjuk.

Men vart har Moa och Elin försvunnit? Dom har inte bloggat på länge dom. :o

Idag har jag pratat med Dana, som faktis var på dansen i Onsdags! så hon fick berätta vad dom gjorde och så. Och jag är glad, för vi har en träning till. Men blev ju ledsen när jag fick veta att nästa termin får vi en ny danslärare. Dana sa något om att Cecilia skulle sluta? Börja i Stockholm? :''''(
Jag snappade inte åt mig så mycket information.. Hehe.
Mest om vad dom pratat om danskläder, och placering. Ganska så nervös för dansshowen faktis, men det lär säkert gå bra.
För det är ju nästa helg! Skoojsan!

Ska försöka kolla på bio med. New Moon. Det är ett MÅSTE. Som typ bara gåt till den 3dec? Ingenaning jag. Hehe.

I helgen blir det att ta det lugnt, min morbror kommer hem till Överammer så det blir ju awsome eftersom han lovat ta med Paranormal Activity. Tummen upp!


Mitt söta kusinbarn får stå för en bild. :)



Bara jag som tycker Fransk Bulldog är coola hundar?

Iaf Angela x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0