fredag

Hejsan!

Dagen har varit en berg- och dalbana! Men mest bra faktis!

På musik gick det ju bra. Men Janne var lite taskig mot Oskar, och mig? fast jag tror det var riktat mot Oskar, annars ska Janne få!

Oskar var lite badass och kommentera allt vi gjorde på musiken...
Eller jag och han satt och käfta lite. Haha.
Och Daniel kommenterar också lite sen.

Janne - Daniel! Du kan också vara duktig på att kommentera! Men skillnaden mellan er är ju att du kan spela!
Alla - HAHAHAH!


Men jaja. Sen har vi haft Engelska, Svenska och Idrott!
På engelskan kom jag på en skoj låt, men ingen kunde beatboxa.. Så det sket sig.

Idrotten hade vi handboll, rätt skoj, ganska kort lektion dock.

sen i bussen hem satt jag, Linnea och Elin och "lekte" med min krämbulle.

Och förlåt gud.

Jag och Linnea är ju nunnor så det kanske inte var så bra att vi misstolka precis allt och jag kanske använde för snuskiga ord. SNYFT.

pusss /linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0