Fest?

Hejsan!


Hann inte blogga något igår, eller jo om dagen, men det var på kvällen typ 11 dagen började?
Då följde jag med Pappa och Kristoffer till stan, vi skulle gratta Sven-Olov. Kristoffer kunde inte vara tyst något under hela resan, vilket bestod av ung 1timme. Men aja, rätt skön kille...
Fick hjälpa honom att fylla en flaska med vin medan vi åkte på en guppig väg, men vi fixade det! Sen åkte vi in på Statoil för vi hade inget kul vi kunde ge Sven-Olov, men det fanns inte så mycket roligt.. Så det blev Heineken och Choklad!
Sen drog vi vidare till Ope där festen var.. Blev väl välkommen av min kusin, som krama mig och parkera mig i hennes knä...
Och prata lite innan den fina stämmningen sluta med att bråk.
Två killar "flög" på varandra och hälften av folket som satt i köket åkte med.. En idiot som muckat hela kvällen startade allt. Så jag gick ut på ballkongen och pratade med Kristoffer och Andrevas medans dom flesta var inne och bråkade med killen som starta allt, alla mot han. HAHA. Menmen. Tog ett tag innan dom fick ut han, sen stod han ute och skrek och så. Innan hans flickvän fick in honom i en bil och åkte.
En sak jag kunde garva åt ändå fast den dåliga stämningen var;

Kristoffer: - Jag känner igen dig!
Drevas: - Aa.
Jag: - Konstigt, det är ju Drevas.
Kristoffer: - Justja! Ditt ex eller hur?
Jag: - Öööh, nej.
Kristoffer: - Nej just det. Han var ju mycket fulare!
Jag: - HAHAHH! precis...

Menmen. Efter bråket blev stämningen lite sämre.. Men Sven-Olov var lika glad ändå, lite för full kanske, enligt mig eftersom han ramlade över mig, HAHA, plus en gång in i en kant på en byrå, AJ..
Sen hamna jag på ballkongen igen med Fanny, vi pratade om killar. Om att vi skulle leva livet utan någon kille!

Kvällen flöt på, och jag blev rädd för någon äckel gubbe som satte sig brevid mig i sängen och börja prata. Eller prata, det ända han  sa var förlåt, att han störde mig, kanske?, ja, nej.
Han var ganska wierd, och gammal och äcklig, så jag rymde där ifrån ut på ballkongen igen. Sen blev stämningen värre enligt mig eftersom en person gjorde en grej, som jag inte tänkt nämna.. Så vi bestämde oss för att åka hem, eller jag och pappa gjorde det, och Kristoffer fick vi säga till ett antal gånger innan han kom ut i bilen, jag var nog den som fick han att komma ut eftersom jag var rätt sur på honom.. Så vi åkte hem,.

Men innan det, satt jag i bilen och prata med Elin, trodde jag skulle dö, eftersom den där äckliga gubben kom ut och gick mot bilen och öppna dörren,
Han: - Kankse?
Jag: - alltså,, jag pratar i telefon...
Han: - Nej? kan du skjusa hem mig?
Jag: - Men, nej?!

Sen smällde han igen dörren och gick åt ett annat håll, men sen kom han tillbaka, men då gick han in! Tur som var, men han gjorde typ något konstigt mot mig innan han gick in. USCH.

puss / linnea.

Kommentarer
Postat av: evelina tha bezt (;

haha nice kväll lät det som x) (; <3

2009-11-15 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0