DNA

Hej..


Dagen har haft lite uppåt och neråt gångar, eller vad man kan säga. I ena studen är man überglad i andra får man veta en massa skit. USCH. Men som sagt, vet att vissa av de sakerna bara är skitsnack, för det fick jag och Ester svar i bussen på!

Jag och Laura, älskling! :D  har förresten gjort världens snyggaste bild idag, men jag vet inte om jag ska lägga upp den här, utan det får bli på bilddagboken.

På syslöjden satt jag och Elin och tova? eller vad det heter, så här blev våra resultat:


Inte speciellt vacker blev min... Men vem bryr sig?




Imorgon är det mer öppet hus så då ska dagen tillbringas i stan, på John Bauer och Vittra. Skojskoj.
Sen ska jag stanna i stan, har inget fram till 8 så är öpppen för förslag, fast ska kanske vara lite med Evelina, älsklingen. HI HI.


puss / linnea.

Kommentarer
Postat av: evelajna <3

hihi bejbii! ((: <3

2009-11-19 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0