DAWES :D:D

Hmm, tror jag måste börja fixa fram kläder till dansavslutningen!
Kostym hitta jag iaf så det är ju ganska så lugnt.

Men träna så danserna sitter perfekt måste jag också göra, eller jag kan dom ju, men det ser inte så bra ut ibland, som när jag visa för Elin ramla jag framlänges? FAIL SÖRENSSON.




Ursäkta att jag ser sur ut, är ganska så trött.



Snart så kommer min kära kusin Isabell hit. Ingenaning vad vi ska göra,bara umgås.

Men ska nog plugga lite spanska gloser nu. Så vi hörs.

MEN JAG TYCKER ATT ALLA SKA KOMMA PÅ DAWES DANSAVSLUTNING!!! KÖP BILJETTER!!! :D :D

puss / l.s


Kommentarer
Postat av: evelina

jaa alla ska komma på dawes dansavslutning tkr jag! eftersom det kommer bli bäst! :D <3

2009-11-15 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0