Dans

Hejsan!



Nu sitter jag hos Dana. Så jag kan inte lägga upp massa bilder från idag.. Men det får bli i morgon.


Men iaf. Dansen gick faktiskt ganska bra. Var skönt att dans igen. Har inte gjort det på 2veckor!


Efter dansen träffa jag och Dana Jonathan i en timme ungefär. Innan alla vi splittrades..


Just ja! Idag tror jag jag var lite taskig också... För det var en kille som kom fram och satte sig med mig på busstorget och börja prata med mig. Han snackade typ arabiska/engelska eller något, han fråga mig något och jag började asgarva? kunde inte få fram ett ord utan satt bara och garva åt honom, tills han sa att han skulle på bussen.. x) Då fick jag iaf fram "Bye"




Men nu ska nog jag och Dana sussa :)





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0