Bähä

Hej igen idag?

Iaf. Nu har jag precis duscha. Sköönt! Och jag är klar med engelskan tills på onsdag vilket också är skönt!

Sen Ska jag nog kanske med till stan en sväng ikväll, Fast vet ju inte hur länge det blir. Men en stund iaf.

Jag har kommit på en ny skoj sak! :D Tror jag ska hissa en person varje dag. Men idag hissar jag LOTTA! Älsklingen. :') Orkar inte skriva så mycket om varför, men hon finns alltid för en och så. Älskar henne.


Men men.. Jag vill blogga mer men kommer inte på något att skriva om! Höhöhöh..



puss / linnea


Kommentarer
Postat av: Linnéa

cool idé det där med att hissa er person! :)

2009-11-08 @ 19:25:18
URL: http://linneadej.blogg.se/
Postat av: evelajna <3

jag vill också bli hissad!! :D hahah jag är faktiskt bäst ju :') haha nejjdå skämta (; men du, nu ser du att jag kommenterar ;D <3

2009-11-09 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0